Det här var den sjukaste Blåvita match jag någonsin har upplevt. Det var sådana toppar och dalar rent känslomässigt för mig men såklart framförallt i spelet på plan. Hur ska det här ens vara möjligt? Det sjukaste av allt är väl egentligen att vi faktiskt går hem med tre poäng. När allt utvecklar sig som det gör då är jag helt övertygad om att vi kommer schabbla bort de här poängen, det är faktiskt Blåvitt som jag håller på och Blåvitt vinner inte matcher likt den som vi idag fick bevittna. Vad finns det för några Blåvita utmärkelser som man kan tilldela Tobias Heintz nu direkt efter matchen? Ge honom allihop, finns det inga så måste någon ta ansvaret att […]
BaraBen-podden
Facebook
[custom-facebook-feed id=barabenpaglenn]
Arkiv
Kategorier