Alltså fan… På alla sätt och vis (förutom att det i ärlighetens namn släpps till en hel del chanser) känns det här som vår i särklass bästa match för säsongen. Då känns det riktigt surt att det ändå inte räcker till vinst. Känslan är dock att något har skett med laget och jag hoppas innerligt att man tar med sig det till sista matchen innan uppehållet. Vad var det som var bra då? Ja, alltså offensivt var det ett helt annat lag vi fick se. Bollen förflyttades väldigt mycket snabbare, det var en märkbart bättre rörelse i laget och man hotade både centralt och från kanterna. Allt det här gjorde också att vi kom till väldigt mycket mer chanser än […]
BaraBen-podden
Facebook
[custom-facebook-feed id=barabenpaglenn]
Arkiv
Kategorier