Först och främst måste såklart den uppenbara elefanten i rummet adresseras. Det är inte någon vanlig match som ska analyseras idag även om det också kommer att göras. Det som skedde igår var ovärdigt på alla sätt och vis. Båda lagens mest aktiva supportrar hade bestämt att man skulle protestera mot polisens eskalerande insatser mot supporterrörelsen och det gjorde man på ett bra och effektivt vis genom 10 tysta minuter i inledningen av matchen. Det som sedan sker i minut 39 är bara hål i huvudet. Att när läget är som det är välja att tända eld på en öis-tröja på läktaren är så jävla puckat att det liksom är svårt att greppa, alla inblandade måste vara medvetna om att […]
BaraBen-podden
Facebook
[custom-facebook-feed id=barabenpaglenn]
Arkiv
Kategorier