Jag vill inte ta begreppet hedersam förlust i min mun så det gör jag inte. I den här situationen som Blåvitt befinner sig i är en förlust en förlust. Det är noll poäng in på kontot och sjunde raka matchen utan vinst. Fiaskostämpeln etsar sig fast allt mer för varje match som går och saker och ting behöver göras för att rädda upp den här säsongen. Vi har inte råd att tänka långsiktigt utan vi behöver resultat helst igår. Släng allt vad processer heter i papperskorgen, ingen prestige, bara resultat. Om vi då ska se till själva matchen så är det klart att vi tar flera steg framåt jämfört med insatsen senast. Men den jämförelsen är ju rätt ointressant med […]
BaraBen-podden
Facebook
[custom-facebook-feed id=barabenpaglenn]
Arkiv
Kategorier